5 Bahagian Tubuh Wanita Seksi Dimata Lelaki!
Cinta

5 Bahagian Tubuh Wanita Seksi Dimata Lelaki!

Mata lelaki ni macam X-ray yang boleh tembus apa saja, lebih-lebih lagi tubuh badan wanita. Yang lelaki tu jangan nak deny!

Jika mereka melihat seseorang wanita, itu tandanya ada sesuatu yang menarik perhatian mereka.

Wanita perlu tahu, bahagian manakah yang nampak seksi di mata lelaki.

1. Badan agak berisi

Ramai wanita anggap lelaki hanya sukakan wanita yang berbadan kurus dan wanita pula fikir kurus itu seksi. Hakikatnya lelaki suka yang sedikit berisi. Bak kata mereka, ‘yang sedap-sedap je’. Kalau yang kurus tak sedap nak peluk.

2. Payudara mantap

Yang ini memang menjadi perhatian utama lelaki. Lelaki lebih suka payudara mantap dan padat macam Kim Kardashian. Tapi tak semua lelaki kisah tentang saiz payudara. Besar sangat pun tak cantik jugak.

3. Perut kempis & pinggang ramping

Lelaki menganggap wanita yang perutnya kempis dan ramping menunjukkan wanita tersebut mampu menguruskan diri dengan baik. Ada juga yang fikir, wanita pinggang ramping masih dara. Tapi itu sekadar mitos je.

4. Punggung bulat

Punggung bulat dan penuh buatkan lelaki tak berkelip mata melihat. Ada yang berkata, punggung besar memudahkan wanita untuk bersalin dan hebat ketika di ranjang.

5. Mata galak

Lelaki sukakan wanita yang memiliki mata besar dan galak. Bagi mereka wanita bermata besar kelihatan seksi. Mungkin disebabkan itu, wanita sekarang gila memakai kanta lekap dan bulu mata palsu untuk buatkan mata nampak lebih memukau.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

PALING POPULAR

Copyright © 2017 Rotikaya Media Sdn Bhd

To Top