KAJIAN: 75% Wanita Malaysia Suka Lelaki Kulit Gelap
Lelaki

KAJIAN: 75% Wanita Malaysia Suka Lelaki Kulit Gelap

Siapa cakap wanita hanya sukakan lelaki kulit putih cerah ala-ala K-Pop je? Tak semua wanita mempunyai citarasa yang sama.

Kajian mendapati, 75 peratus wanita di Malaysia lebih menyukai lelaki yang berkulit gelap berbanding wanita yang cerah.

Patutlah Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin mendapat jolokan “Tall, Dark & Handsome”.

Kami senaraikan 5 sebab kenapa wanita sukakan lelaki berkulit gelap.

1. Lelaki berkulit gelap mempunyai aura kelakian yang tinggi

Memang tidak dinafikan lelaki berkulit gelap ni lebih dilihat sebagai lelaki sejati. Kalau lelaki berkulit cerah pula mesti kena cop sebagai gay!

2. Lelaki berkulit gelap rajin bekerja

Ada di antara lelaki berkulit gelap ni pada asalnya cerah. Tapi disebabkan rajin bekerja tak kira waktu, sebab tu kulit jadi gelap.

3. Lelaki berkulit gelap lebih macho

Jika dibandingkan dengan lelaki berkulit cerah, lelaki kulit gelap lebih macho. Boleh la jadi pelindung kaum wanita. Pernah pulak korang tengok lelaki ala K-Pop tu macho?

4. Lelaki berkulit gelap lebih nampak matang & sasa

Walaupun lelaki tu berbadan kurus, tapi disebabkan warna kulit mereka yang gelap, terus nampak badan tu sasa. Lelaki kulit gelap juga nampak lebih matang.

5. Lelaki berkulit gelap tak nampak cela di wajah

Kalau lelaki kulit cerah, ada sebiji jerawat pun dah jelas kelihatan. Lelaki kulit gelap, ada jerawat pun tak nampak. Kalau pernah jatuh ke, memang parut tu tak nampak. Hebat kan!

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

PALING POPULAR

Copyright © 2017 Rotikaya Media Sdn Bhd

To Top