Kawan Sekolah Sahkan Sajat Seorang Lelaki Sejak Kecil
Buletin

Kawan Sekolah Sahkan Sajat Seorang Lelaki Sejak Kecil

Sebelum ini umum mengetahui usahawan cantik Nur Sajat mendedahkan bahawa dirinya adalah wanita dan perkara tersebut disahkan oleh pakar berserta surat rasmi pengesahan jantina.

Namun, baru-baru ini timbul satu cerita apabila seorang lelaki mengesahkan bahawa Nur Sajat adalah seorang lelaki tulen sejak kecil lagi dan bukannya khunsa.

Nite…dan selamat bersahur❤️

A post shared by Nur Sajat (@nursajat02) on

Menerusi akaun Facebook, lelaki tersebut yang dikenali sebagai Muhammad bin Aris, mendakwa dirinya merupakan kawan sekolah Sajat dan dia pernah melihat ‘alat sulit’ Nur Sajat yang ternyata dimiliki oleh seorang lelaki.

Lebih mengejutkan, lelaki tersebut turut bersumpah bahawa Nur Sajat merupakan lelaki tulen dan bukan seorang khunsa seperti yang didakwa oleh tuan punya badan.

Sumber: Oh! Media

7 Comments

7 Comments

  1. pembetulan

    June 16, 2017 at 4:23 am

    Tapi mak dia yg cakap dia hunsa la

    • Dell

      June 17, 2017 at 1:26 am

      Kawan dia ni tak faham khunsa tu aper benda….

    • lli

      June 17, 2017 at 3:52 am

      mak mana yg suka tgok anak kena kecam. confirm la back up anak.

    • yuyu maya

      June 17, 2017 at 8:37 am

      alaa mak pon klu da syg anak,misti dia turutkan aje apa anak dia suruh,lagipon perempuan sejati akan ade malu and xkan behave mcm dia yg kononnya perempuan.sangat x logik dgn fakta kekhunsaan dia itu

  2. Johnny

    June 16, 2017 at 11:17 am

    Tgk pun dh tau dia tu pondan. Awwww

  3. Pembetulan2

    June 16, 2017 at 7:39 pm

    Kalau nak tau jantina sajat ni
    Tgk dkt youtube halalkah aku ep.1

  4. hadizah

    June 20, 2017 at 12:46 am

    kita ni manusia pandai cakap saja… hanya pandai menilai orang lain dgn mata kasar… kalau korang yang di uji dengan permasalahan ini, baru korang tau apa rasa??? kita doakan yang baik baik, semoga Allah menjernihkan segala kekusutan. bukan asyik nak menempelak membabi-buta laa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

PALING POPULAR

Copyright © 2017 Rotikaya Media Sdn Bhd

To Top